Rebel Rebel

Medálok az Ebay-en

2015. január 23. - excusezmoi

 

Az a típus vagyok, aki kifejezetten szeret a neten kutatni apróságok után. Ebay-en talán leginkább bizsukat szoktam keresni, mert itt rendkívül olcsó, de mutatós darabokat lehet találni. Tudom, hogy sokan még mindig kicsit félve vásárolnak neten keresztül, ha egyáltalán vásárolnak.. pedig nincs benne semmi ördöngősség, pláne ha az Ebay-t nézzük. 

Kereséskor szerintem így kaphatjuk a legjobb találatokat:

- Érdemes alapból az angol Ebay-t használni, mert egyrészt gyakrabban szállítanak hozzánk, másrészt érthető nyelven van minden. (Itt is sok ázsiai beszállítót találhatunk, ami bizsuk szempontjából mindenképp jó nekünk) 

- Konkretizáljuk magunkban mit keresünk! Ha például halacska formájú medált, és azon belül is egy konkrét fajtát, akkor annak a  nevét írjuk a keresőbe! Állítsuk be úgy a találatok rendszerezését, hogy a legolcsóbbak legyenek elöl szállítással együtt.. és csak a "Buy it now"-t pipáljuk ki a keresőeszközök között.

Mindezek után mutatok pár kedves medált, amit még korábban találtam a fent említett módszerrel:

kepkivagas.PNG

Ilyen köves medált én is rendeltem innen.

ora.PNG

Azoknak, akik szeretik az Alíz Csodaországban-t. Innen.

ss.PNG

Kristályszerű medálok több színben is! Innen.

cc.PNG

Ha valakit érdekel a kémia, a dopamin mint medál is fellelhető itt.

kk.PNG

Háromszög formájú medálok több színben itt.

cs.PNG

Csillag formájú medál lánccal együtt. Innen.

alma.PNG

Almácska strasszal. Innen.

whale.PNG

Végül pedig a kedvencem, a kék bálna medál, ami ugyan kicsit kilóg, mert drágább és ezüstből van, de azt hiszem így is bőven megéri az egyedisége miatt! Nekem is van ilyen :)  Innen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelrebel.blog.hu/api/trackback/id/tr267102287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása