Rebel Rebel

NAF NAF ősz-tél 2015

2015. augusztus 19. - excusezmoi

 

Nemrég fedeztem fel magamnak újra a NAF NAF márkát. Mindig is vonzódtam a francia márkákhoz, nem véletlenül.. A NAF NAF őszi-téli kollekciójában tobzódhatunk a franciákra jellemző lazán sikkes darabokban. 

 

nafnaf.jpg

 

Az online lookbook-ban felvonultatott összeállítások tele vannak szuper ötletekkel, és jól reprezentálják, milyen könnyen variálhatóak a ruháik. A merészebb darabokat, mint az áttetsző rétegekből álló fekete miniszoknyát is, ügyesen passzintják a lazább fekete kardigánnal és egy sportcipővel. Nem egy összeállítás pedig a rétegezés és a jóízűen válogatott színek magasiskolája. De nem is fűznék hozzá többet, a galériában megnézhetitek, a szerintem legjobb összeállításokat a lookbook-ból!

 

 

képek: NAF NAF Paris

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelrebel.blog.hu/api/trackback/id/tr587717808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diána Magdolna Kiss 2015.08.21. 08:29:11

Én pont tegnap előtt vettem fel kb. 14 éves citromsárga orkán Naf Naf esőkabátomat. Még Székesfehérváron vásároltam, mert itt volt Naf Naf üzlet. Gyorsan a net elé pattantam, hogy megnézzem milyen ruhákat készít a márka illetve, hogy van e online webshopja, mert akkor azonnal rendelek pár divatos cuccot. Sajnos nem találtam online shopot...:-( a lookbook alapján viszont szívesen beszereznék ezt-azt! Te tudsz valamit segíteni kedves Blogger?
Üdv.: Dia

excusezmoi 2015.08.21. 18:15:20

@Diána Magdolna Kiss: Helló! Ezt már én is nézegettem. A Next angol oldalán rendelhető, ( www.next.co.uk/shop/brand-nafnaf-0#1_0 ) de ha magyarra váltok eltűnik a márka. Ebből arra következtetek, hogy magyar honba nem szállítanak. Viszont itt egy link: www.shopstyle.co.uk/browse/women/Naf-Naf ami angol oldal ugyan, de úgy tűnik ezen keresztül lehet találni olyan online store-t ami szállít Magyarországra is! Remélem segítettem :)
süti beállítások módosítása