Rebel Rebel

Hátizsákok magyar tervezőktől kicsit másképp

2015. november 16. - excusezmoi

 

Állandó figyelemmel kísérem a hazai tervezők aktuális kollekcióit. És már-már mániámmá vált az utóbbi években, hogy kiemelten a hátizsákokra összpontosítok. Mielőtt elszántam magamat az egy éves ruhaböjtre, nyilván vettem is egyet. Egy USE bag hátizsákot, ami Bob névre hallgat. Egyáltalán nem bántam meg, hogy nap-sárga színben rendeltem meg magamnak, mert ez a vidám szín mindig feldobja az napomat, és ahogy eddig tapasztaltam, másokét is. Később pedig kaptam egy Serin hátizsákot, amit szintén nagyon szeretek a régies virágmintája és strapabírása miatt. 

 hatizsakos.jpg

Ezek mellett nyilván volt már más hátizsákom is, de ez a kettő szoktatott rá igazán arra, hogy többet hordjak hátizsákot. Manapság már konkrétan fura, ha nem egy ilyen kiegészítővel indulok el itthonról, sokkal kényelmesebbnek és praktikusabbnak érzem mint a válltáskákat. 

Így most szemezgettem a jelenlegi magyar kínálatból, de nem akartam csak fotókat mutogatni, hanem inkább karaktereket képzeltem el és rajzoltam a hátizsákokhoz.

beta.jpg

A Béta Felix hátizsákjához egy olyan karaktert találtam ki, aki nem ijed meg a kihívásoktól, kedveli a laza szabású nadrágokat, az oxford cipőket, előnyben részesíti a minőséget és kényelmet, és bármikor kész biciklire pattanni. Szóval egy lány, aki megállíthatatlan.

klassdsign.jpg

A Klassdsign Nude hátizsákjához elsőre egy ábrándozásra hajlamos karakter jutott eszembe, aki kedveli a pasztell színeket, és a szokatlan árnyalatú és mintájú kabátokat. Szeret kávézókban olvasni egy csésze fekete mellett, és soha sem rest egy kedves szót mondani bárkinek.

nanushka.jpg

A Nanushka Keld hátizsákjáról egy vérbeli "fashionista" jutott eszembe, aki minden részletre figyel, kedveli a szokatlan textúrákat, bevállalós és magával szemben is kíméletlen, ha öltözködésről van szó. Ugyanakkor kedveli a meglepetést előidéző játékos megoldásokat, amik megfűszerezik a megjelenését. Ha a szemével ölni tudna..

use.jpg

A USE bag Hida hátizsákjához szerintem egyértelműen egy vagány karakter illik a leginkább. Aki nem fél lilára festeni  a haját, ha olyanja van, mindig rohan valahova, de fontos neki, hogy jól nézzen ki. Minden lében kanál személyiség, akit rögtön megjegyzel magadnak, mert minden furcsaságával együtt magával ragadó figura.

 

rajzok: saját 

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelrebel.blog.hu/api/trackback/id/tr118081074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serinstyle 2015.11.17. 10:07:20

Baromi jók a rajzok:)Nagyon nagyon tetszik, végre kicsit másképp ez a téma.
Nagyon szeretnék egy Serineset is:)

excusezmoi 2015.11.17. 12:18:21

@serinstyle: Szia! Még az is lehet, hogy lesz egy Serin is, mert gondolkozom a folytatáson. :)
süti beállítások módosítása