Rebel Rebel

Olcsó és viszonylag tartós körömlakkot kerestem... és találtam!

2017. február 03. - excusezmoi

 

Az utóbbi idõben sūrūn váltogatom a színeket a körmeimen, így egy olyan körömlakkot kerestem, amibõl találok pár jó színt, olcsó, de azért viszonylag tartós is.

 

j12.jpg

 

Ki is próbáltam párat, kapva az alkalmon, hogy Londonban a divatmagazinokhoz gyakran csomagolnak ajándékként lakkokat. Azonban szinte mindegyik csalódásnak bizonyult. 1-2 nap elteltével már koptak is le.

Késõbb már Pesten nézelõdve, nagyon megtetszettek a DM saját márkájának a S-HE lakkjainak színei. Vettem egyet tetsztnek és nagyon meglepett. 3-4 napig simán kibírja töredezés nélkül, ha két rétegben kenem fel a körmeimre. Nem mellesleg a széles ecsettel sokkal könnyebb felvinni is. Az ára pedig 600 Ft körül mozog.

 

j13.jpg

 

Nekem bevált. Így már 4 színt is beszreztem belõle. Próbáljátok ki ti is!

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot a Facebook-on is! 

 

képek: saját 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelrebel.blog.hu/api/trackback/id/tr1112180686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása